PER QUÈ UNA MOSTRA AUDIOVISUAL?

Perquè volem:

RECORDA

COM PARTICIPAR A LA MOSTRA AUDIOVISUAL?

1. Presenta els teus treballs

Poden participar a la Mostra tots els alumnes del 2n cicle de SECUNDÀRIA, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS inscrits durant el curs 2023-2024.

2. Un jurat preseleccionarà els millors treballs

Els projectes rebuts seran preseleccionats per un equip dels serveis centrals de l’Escola Pia de Catalunya. Aquest equip escollirà els 4 projectes més destacats en cada categoria en base als criteris audiovisuals i mirada d’acció social. Aquests finalistes es publicaran al web de la Mostra.

3. Guanya els premis

Els projectes que passin la preselecció seran visionats per un jurat professional del món audiovisual i del sector social. El jurat escollirà el millor projecte en cada categoria; s'atorgaran PREMIS DEL JURAT.

Els PREMIS DEL PÚBLIC es faran via online. Els finalistes publicats al web es podran votar durant un període de temps concret.

El 13 de maig s’anunciaran els guanyadors a la gala de la Mostra Audiovisual Josep Maixenchs 2024 que tindrà lloc a la Filmoteca de Catalunya.