PER QUÈ UNA MOSTRA AUDIOVISUAL?

Perquè volem:

_Estimular l'interès dels estudiants pels mitjans audiovisuals.

_Incentivar la creativitat.

_Augmentar el coneixement dels estudiants sobre l'elaboració de productes audiovisuals.

_Ampliar el ressò dels treballs vinculats amb el món de la comunicació generats a les aules.

_Donar a conèixer la tasca feta a les escoles en l'àmbit audiovisual

ACCESSOS DIRECTES

Jurat

Programes

Edicions anteriors

Finalistes

RECORDA

_ Data límit per apuntar-se a la Mostra:

26 d'abril a les 20.00 hores

_ Data de la Mostra (format online):

26 de maig

COM PARTICIPAR A LA MOSTRA AUDIOVISUAL?

_1 Presenta els teus treballs

Poden participar a la Mostra tots els alumnes del 2n cicle de SECUNDÀRIA, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS inscrits durant el curs 2020-2021

_2 Un jurat preseleccionarà els millors treballs

Els projectes rebuts seran preseleccionats per un equip dels serveis centrals de l’EPC. Aquest equip escollirà els 4 projectes més destacats en cada categoria. Aquests finalistes es publicaran al web de la Mostra.

_3 Guanya els premis

Els projectes que passin la preselecció seran visionats per un jurat professional del món audiovisual. El jurat escollirà el millor projecte en cada categoria; s'atorgaran PREMIS DEL JURAT.

Els PREMIS DEL PÚBLIC es faran via online. Els finalistes publicats al web es podran votar durant un període de temps concret. El 26 de maig es retransmetrà una gala en format online.