PER QUÈ UNA MOSTRA AUDIOVISUAL?

Perquè volem:

_Estimular l'interès dels estudiants pels mitjans audiovisuals.

_Incentivar la creativitat.

_Augmentar el coneixement dels estudiants sobre l'elaboració de productes audiovisuals.

_Ampliar el ressò dels treballs vinculats amb el món de la comunicació generats a les aules.

_Donar a conèixer la tasca feta a les escoles en l'àmbit audiovisual

21 MAIG 2020 - CINEMES GIRONA - BARCELONA

_Data límit lliurament de treballs: 20 d'abril de 2020 a les 20:00 hores

ACCESSOS DIRECTES

_Bases

_ Jurat

_Programes

_Edicions anteriors

RECORDA

_ Data límit per apuntar-se a la Mostra:

20 de d'abril a les 20.00 hores

_ Data de la Mostra:

21 de maig a les 19:00 hores

COM PARTICIPAR A LA MOSTRA AUDIOVISUAL?

_1 Presenta els teus treballs

Si ets un noi/a de 2n CICLE DE SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS i PQPI inscrits a qualsevol centre de la FECC durant el curs 2019-2020.

Si ets creatiu/va, si tens inquietuds i t'interessa el món audiovisual. Presenta el teu treball. Consulta les bases

_2 Un jurat professional preseleccionarà els millors treballs de cada categoria

Els treballs preseleccionats seran visionats per un jurat format per professionals del món de la comunicació audiovisual i l'espectacle (cinema, televisió, publicitat i teatre).

El jurat escollirà el treball més destacat de cadascuna de les 5 categories. Dels quals en distingirà un per a cada categoria

_3 Vine a la mostra

Tots els treballs preseleccionats es projectaran als Cinemes Girona. El públic assistent n'escollirà 5 més, un per cada categoria, en una votació el mateix dia de la Mostra.

Tots els treballs escollits seran premiats, reconeguts amb un diploma i seran difosos a través dels mitjans de l'Escola Pia de Catalunya que actuarà com a plataforma de llançament i promoció de nous talents creatius.